Élvezze a PC Virtuális Valóság Világát és játékait korlátok nélkül:
Kompatibilis az Oculus Quest 2 Link kábellel Samsung S10, Oculus Quest/Quest 2 Link Steam VR-hez és Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+/S9/S10, HTC 10, Sony XZ, LG V20/G5/G6 és még sok más eszközhöz.
Figyelem:
Lépések, amelyeket megtehet annak érdekében, hogy minden megfelelően működjön.
– Győződjön meg arról, hogy közvetlenül az asztali számítógép hátulján lévő 3.0-s porthoz csatlakozik, és a Quest és a számítógép szoftvere frissítve van a legújabb szoftverre.
– Próbáljon ki egy másik 3.0 portot, ha van ilyen. Ritka esetekben jól működik az egyik porton, de nem a másikon. Probléma esetén próbálja ki az összes 3.0-s portot.
Ha laptopot használ, győződjön meg arról, hogy az csatlakoztatva marad, és elegendő energiát ad a kábelnek.
– Indítsa újra a számítógépet, vagy húzza ki, majd dugja vissza a Quest készüléket.
– Távolítsa el, majd helyezze be újra a szoftvert a számítógépből.
Frissítse Oculus szoftverének verzióját a legújabb verzióra.
Győződjön meg arról, hogy a PTC (Public Test Channel) le van tiltva/ki van kapcsolva.
A kábel csatlakoztatva van a számítógéphez, és nem mutatja a 3.0-t?
Ezt számítógépes illesztőprogramok és szoftverek okozhatják.
1. Csatlakozáskor ellenőrizze, hogy a számítógép interfésze USB 3.0-s-e (a legegyszerűbb módja annak, hogy megnézze, hogy a csatlakozóban lévő fül kék-e).
2. Távolítsa el, majd telepítse újra az Oculus Computer klienst. Vagy ellenőrizze a számítógép illesztőprogramját, és frissítse az illesztőprogramot.
Az instabil kapcsolat miatt a játék összeomlik játék közben?
1. A számítógép és a sisak interfésze megfelelően csatlakoztatva van-e; a számítógép interfésze rossz érintkezésben lehet.